Insectenhotel Workshop bij Museum Houtstad IJlst

Wil jij je creativiteit combineren met een leerzame ervaring? Op zaterdag 17 augustus biedt Museum Houtstad in IJlst een speciale workshop aan voor kinderen van groep 6, 7 en 8. Onder begeleiding van kunstaanbieders Michiel Galama en Sebastiaan Doldersum gaan de deelnemers aan de slag met het maken van hun eigen insectenhotel. Dit is een geweldige kans om meer te leren over de natuur en tegelijkertijd een leuk en nuttig project te creëren!

De workshop vindt plaats van 10:00 tot 12:00 uur in de Werkplaats van Museum Houtstad. Deelname is gratis, maar vanwege de beperkte ruimte is aanmelden vooraf noodzakelijk. Er is plek voor slechts 10 kinderen, dus wees er snel bij!

Je vindt de link om je in te schrijven hieronder. Vergeet niet om een gratis YnBewegingID aan te maken om gebruik te maken van YnBeweging Súdwest-Fryslân en de verbonden platformen.

Dit is een uitstekende gelegenheid voor jonge creatievelingen om hun handen uit de mouwen te steken en iets bij te dragen aan de natuur. We kijken ernaar uit om jullie daar te zien!

Meld je hier aan!